38 gedachten over “The horror with iBOOD”

  1. itoko.nl is echt wel betrouwbaar hoor. Heb daar nu twee keer iets besteld en het gaat allemaal uitstekend.

    En inderdaad, ze hebben daar erg vette aanbiedingen!

  2. itoko.nl is echt wel betrouwbaar hoor. Heb daar nu twee keer iets besteld en het gaat allemaal uitstekend.

    En inderdaad, ze hebben daar erg vette aanbiedingen!

  3. Mja, maar dure verzendkosten naar België heb ik gemerkt (na hen een mailtje te sturen). Vorige week is btw mijn [url=http://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum;=1&topic;=679]iBOOD hoofdtelefoon[/url] aangekomen. Hoera!

  4. Mja, maar dure verzendkosten naar België heb ik gemerkt (na hen een mailtje te sturen). Vorige week is btw mijn [url=http://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=679]iBOOD hoofdtelefoon[/url] aangekomen. Hoera!

  5. Na hier over beide sites gelezen te hebben heb ik nu 1x iets bij itoko en ibood bestelt. Mijn bevindingen zijn als volgt:

    Itoko.nl
    Deze op zich leuke webwinkel heeft me de afgelopen tijd behoorlijk kwaad gemaakt. Ik dacht een goedkoop speakersetje te pakken te hebben maar kwam bedrogen uit. Hij kwam kapot aan en heb talloze keren contact proberen te krijgen met itoko per email (ze hebben geen telefoonnummer). Tevergeefs want heb hem nog steeds kapot hier staan. Na wat gegoogled te hebben kwam ik erachter dat het itoko adres waar ze gevestigd zijn in groningen een studentenhuis is (!). Dat verklaarde een hoop… Ze proberen het wel maar het is dus geen aanrader!

    ibood.nl
    Pokerset bestelt en ging allemaal goed. Was netjes verpakt en heb er al wat leuke pokeravonden aan overgehouden 🙂 Hij kwam wel een dag later aan maar dat was ook per email vertelt. Voor mij een aanrader en voor me gevoel ook een stuk professioneler. Zitten ook in meerdere landen wat sowieso al wat meer vertrouwen geeft

  6. Na hier over beide sites gelezen te hebben heb ik nu 1x iets bij itoko en ibood bestelt. Mijn bevindingen zijn als volgt:

    Itoko.nl
    Deze op zich leuke webwinkel heeft me de afgelopen tijd behoorlijk kwaad gemaakt. Ik dacht een goedkoop speakersetje te pakken te hebben maar kwam bedrogen uit. Hij kwam kapot aan en heb talloze keren contact proberen te krijgen met itoko per email (ze hebben geen telefoonnummer). Tevergeefs want heb hem nog steeds kapot hier staan. Na wat gegoogled te hebben kwam ik erachter dat het itoko adres waar ze gevestigd zijn in groningen een studentenhuis is (!). Dat verklaarde een hoop… Ze proberen het wel maar het is dus geen aanrader!

    ibood.nl
    Pokerset bestelt en ging allemaal goed. Was netjes verpakt en heb er al wat leuke pokeravonden aan overgehouden 🙂 Hij kwam wel een dag later aan maar dat was ook per email vertelt. Voor mij een aanrader en voor me gevoel ook een stuk professioneler. Zitten ook in meerdere landen wat sowieso al wat meer vertrouwen geeft

  7. Verdorie, jij hebt die pokerset dus voor m’n neus weggekaapt!
    Ik wou hem ook nog bestellen, maar zat toen zo ongeveer helaas op vakantie. ‘Tis precies echt een rage aan het worden hé ;).

  8. Verdorie, jij hebt die pokerset dus voor m’n neus weggekaapt!
    Ik wou hem ook nog bestellen, maar zat toen zo ongeveer helaas op vakantie. ‘Tis precies echt een rage aan het worden hé ;).

  9. Hallo,

    Graag willen wij reageren op bovenstaand bericht van “Erik”

    Wij geven altijd: “niet goed geld terug garantie” op onze aanbiedingen. Het verhaal hierboven over een defect stereosetje is niet juist. Wij hebben zo’n klacht niet ontvangen.

    Mocht u klachten hebben over onze producten of service, dan kunt u contact opnemen via: info@itoko.nl of ons bellen via Skype: “belitoko”

    Voor serieuze reacties over iToko.nl kunt u onze klantreacties lezen op http://www.itokoforum.com

    Daarnaast zijn wij in het centrum van Groningen gevestigd en is het geen studentenwoning.

    Met vriendelijke groet,

    iToko.nl

  10. Hallo,

    Graag willen wij reageren op bovenstaand bericht van “Erik”

    Wij geven altijd: “niet goed geld terug garantie” op onze aanbiedingen. Het verhaal hierboven over een defect stereosetje is niet juist. Wij hebben zo’n klacht niet ontvangen.

    Mocht u klachten hebben over onze producten of service, dan kunt u contact opnemen via: info@itoko.nl of ons bellen via Skype: “belitoko”

    Voor serieuze reacties over iToko.nl kunt u onze klantreacties lezen op http://www.itokoforum.com

    Daarnaast zijn wij in het centrum van Groningen gevestigd en is het geen studentenwoning.

    Met vriendelijke groet,

    iToko.nl

  11. @hierboven:

    Fijn dat jullie reageren, zo hoort het ook. Het kan wel altijd zijn dat een of andere reactie in jullie spamfilter verstrikt is geraakt natuurlijk.

    Klantenreacties op een forum zijn trouwens evenmin het soort reacties waar ik enige vorm van credibiliteit aan hecht. Daartegenover moet ik ook stellen dat ikzelf sowieso nooit op reacties van anderen afga, persoonlijk ben ik voor het “eerst zien, dan geloven” principe, simpelweg omdat de theoretische kans dat je iemand tegenkomt die een slechte ervaring heeft gehad zo groot is, dat het niet gezond is je daardoor te laten leiden :).

  12. @hierboven:

    Fijn dat jullie reageren, zo hoort het ook. Het kan wel altijd zijn dat een of andere reactie in jullie spamfilter verstrikt is geraakt natuurlijk.

    Klantenreacties op een forum zijn trouwens evenmin het soort reacties waar ik enige vorm van credibiliteit aan hecht. Daartegenover moet ik ook stellen dat ikzelf sowieso nooit op reacties van anderen afga, persoonlijk ben ik voor het “eerst zien, dan geloven” principe, simpelweg omdat de theoretische kans dat je iemand tegenkomt die een slechte ervaring heeft gehad zo groot is, dat het niet gezond is je daardoor te laten leiden :).

  13. Hallo mensen,
    Ik weet of er nog meer mensen zijn die zeer slechte ervaring hebben met IBOOD? Ik wel in iedere geval.
    Ze houden je zo voor de gek is gewoon niet normaal.
    Ik heb 26 maart een sony hd tv besteld en die zou eerst tussen 1-7 dagen worden besteld. Nou mooi niet gebeurt dus maar goed daar kan ik mee leven. Ze hebben een toezegging gedaan dat het zeker binnen 12 dagen bezorgt wordt maar ook dat kwamen ze niet na. Heb misschien honderd mails gestuurd en gebeld “NIKS”.
    Nu zit ik nog steeds te wachten op mijn bestelling en elke keer gaan ze er zogenaamd acheraan maar gebeurt gewoon helemaal niks. Die tv was 900 en dat is ook niet een bedrag die zomaar ophoest.
    Ik vraag me af of er anderen zijn die zo aan het lijntje gehouden worden of zjin?
    Groetjes,
    Barzin

  14. Hallo mensen,
    Ik weet of er nog meer mensen zijn die zeer slechte ervaring hebben met IBOOD? Ik wel in iedere geval.
    Ze houden je zo voor de gek is gewoon niet normaal.
    Ik heb 26 maart een sony hd tv besteld en die zou eerst tussen 1-7 dagen worden besteld. Nou mooi niet gebeurt dus maar goed daar kan ik mee leven. Ze hebben een toezegging gedaan dat het zeker binnen 12 dagen bezorgt wordt maar ook dat kwamen ze niet na. Heb misschien honderd mails gestuurd en gebeld “NIKS”.
    Nu zit ik nog steeds te wachten op mijn bestelling en elke keer gaan ze er zogenaamd acheraan maar gebeurt gewoon helemaal niks. Die tv was 900 en dat is ook niet een bedrag die zomaar ophoest.
    Ik vraag me af of er anderen zijn die zo aan het lijntje gehouden worden of zjin?
    Groetjes,
    Barzin

  15. Beste Barzin,

    Bedankt voor je reactie.

    Uit je reactie blijkt dat iBOOD.com je niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen. Wij betreuren dat dit zich heeft voorgedaan. Uiteraard doen wij er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

    De afgelopen tijd heeft iBood veel geïnvesteerd in haar service en fulfillment om vragen sneller en inhoudelijker te kunnen beantwoorden.

    Mochten er onverhoopt toch nog zaken zijn die niet naar tevredenheid zijn afgehandeld, neem dan contact op met iBood via dit contactformulier:
    http://www.ibood.com/nl/nl/send_question.php

    M. Vos

    Web Relations iBOOD.com

  16. Beste Barzin,

    Bedankt voor je reactie.

    Uit je reactie blijkt dat iBOOD.com je niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen. Wij betreuren dat dit zich heeft voorgedaan. Uiteraard doen wij er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

    De afgelopen tijd heeft iBood veel geïnvesteerd in haar service en fulfillment om vragen sneller en inhoudelijker te kunnen beantwoorden.

    Mochten er onverhoopt toch nog zaken zijn die niet naar tevredenheid zijn afgehandeld, neem dan contact op met iBood via dit contactformulier:
    http://www.ibood.com/nl/nl/send_question.php

    M. Vos

    Web Relations iBOOD.com

  17. Boodschap aan potentiele kopers op IBOOD :

    onlangs had ik problemen met de aankoop van een Garmin nuvi 360.
    Eenzijdig werd mijn bestelling geannuleerd (samen met meer dan 10 andere klanten)

    ik stuurde IBOOD een aangetekende ingebrekestelling,

    waarop IBOOD zelfs niet reageerde.

    Dit zegt voldoende over hun respect tegenover hun klanten : niets, nada 0,0

    Ik heb klacht neergelegd bij :

    economische inspectie : eco.inspec.fo@economie.fgov.be

    european consumer centre : info@eccbelgie.be

    ook mijn klacht gepost op http://www.wimblog.be/ibood-zuigt-enorm/comment-page-2/#comment-61579

    Ook heb ik diverse meldingen gelezen en vastgesteld dat IBOOD het echt niet zo nauw neemt :

    vele gps toestellen garmin 350 kunnen niet worden geregistreerd

    diverse Medisana APS Luchtreiniger toestellen die geleverd werden zijn stuk

    produkten worden veel te laat of niet geleverd

    mijn conclusie is dus : wil je problemen met een aankoop : koop bij IBOOD

  18. Boodschap aan potentiele kopers op IBOOD :

    onlangs had ik problemen met de aankoop van een Garmin nuvi 360.
    Eenzijdig werd mijn bestelling geannuleerd (samen met meer dan 10 andere klanten)

    ik stuurde IBOOD een aangetekende ingebrekestelling,

    waarop IBOOD zelfs niet reageerde.

    Dit zegt voldoende over hun respect tegenover hun klanten : niets, nada 0,0

    Ik heb klacht neergelegd bij :

    economische inspectie : eco.inspec.fo@economie.fgov.be

    european consumer centre : info@eccbelgie.be

    ook mijn klacht gepost op http://www.wimblog.be/ibood-zuigt-enorm/comment-page-2/#comment-61579

    Ook heb ik diverse meldingen gelezen en vastgesteld dat IBOOD het echt niet zo nauw neemt :

    vele gps toestellen garmin 350 kunnen niet worden geregistreerd

    diverse Medisana APS Luchtreiniger toestellen die geleverd werden zijn stuk

    produkten worden veel te laat of niet geleverd

    mijn conclusie is dus : wil je problemen met een aankoop : koop bij IBOOD

  19. Ibood heeft sinds dien nog niet veel geleerd!
    het blijft klachten regenen, maar ze vinden het wel spijtig dat ze ons niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen… grapjassen!

  20. Ibood heeft sinds dien nog niet veel geleerd!
    het blijft klachten regenen, maar ze vinden het wel spijtig dat ze ons niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen… grapjassen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *